Met dit themafeest komen we naar jou toe! We faciliteren namelijk op elke gewenste locatie. Ook kun je gebruik maken van 1 van onze partnerlocaties. Laat je voorkeur aan ons weten!
Met de voetjes van de vloer!
Ben jij helemaal weg van een discofeest en kan je niet wachten om je broek met wijde pijpen uit de kast te halen? Dan hebben wij goed nieuws! Wij helpen jou graag om iedereen zijn voetjes van de vloer te krijgen. Een Disco Fever themafeest op locatie is daarvoor ideaal. Sferen van de jaren 70s en 80s, leuke discoverlichting, een discovloer en een te gekke DJ. Zie jij het al helemaal voor je of heb je hier en daar nog vraagtekens? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Ik ben Julia, aangenaam! In 2020 heb ik de switch gemaakt van de horeca naar het organiseren van (online) bedrijfsuitjes. Dit is zo’n geslaagd avontuur geweest dat ik nu mede-oprichter ben van LeisureTeam. Zowel in de horeca als bij LeisureTeam ben ik goed in regelen en geniet ik het meest van mensen blij maken. Neem gerust contact met mij op, zodat we samen een onvergetelijk event of uitje kunnen organiseren.
Opbouw - 15:00
We komen tijdig bij je op locatie om de ruimte klaar te maken voor het Disco Fever feest. We kunnen eventueel ook een grote partytent opbouwen dat als locatie dient.
Ontvangst - 20:00
De locatie is volledig in 80s en 90s stijl! De eerste gasten komen in hun disco outfits binnendruppelen. Zij worden ontvangen met een feestelijk hapje en drankje.
Welkomstspeech - 20:30
Het feest wordt bijvoorbeeld geopend met een speech vanuit jullie bedrijf
Feest! 20:45
De DJ en entertainment is er klaar voor. Het Disco feest kan beginnen!
Afbouw 01:00
Na een hele gezellige avond wordt de muziek stilgelegd. De afbouw wordt deels 's avonds laat gedaan en vaak ook de volgende ochtend.
Kan jij niet wachten op jullie eigen Disco Fever themafeest op locatie? Wij ook niet op die van jullie! Vraag een offerte aan voor meer informatie.
FAQ
Dit thema is ideaal wanneer je echt eens met alle genodigden een vrolijk feest wilt meemaken. Om samen te proosten op een belangrijke prestatie of om alle medewerkers te bedanken voor hun inzet. De voetjes mogen van de vloer en de disco pruik mag op het hoofd!
Het Disco Fever themafeest op locatie kan georganiseerd worden voor 20 tot 500 personen.
Je Disco Outfit aan en verder heb je niets nodig!
Een themafeest duurt al gauw 3 tot 6 uur. De tijd vliegt voorbij!
Nee, we organiseren het Disco Fever themafeest speciaal voor jullie groep!
We komen naar elke gewenste locatie! Tijdens ons kennismakingsgesprek zullen we bespreken welke ruimte er precies beschikbaar is zodat wij ons goed kunnen voorbereiden. Er zijn overigens grote voordelen om het Disco Fever themafeest op jullie eigen kantoorlocatie te organiseren. Het scheelt bijvoorbeeld ontzettend in de kosten en je hoeft niet na te denken over het vervoer van de medewerkers. Ook kun je gebruik maken van de werkkostenregeling (WKR) wat behoorlijk gunstig zal uitpakken.
Mocht je geen geschikte ruimte beschikbaar hebben geen paniek! We hebben een portfolio met allerlei toffe locaties om het Disco Fever Themafeest te faciliteren.
Naast het feit dat je geen kosten voor een locatie hoeft te betalen bied het je ook belastingvoordelen. Door de WKR betaal je geen belasting op consumpties én legt het geen beslag op de beschikbare vrije ruimte. Daarnaast geldt er voor maaltijden nog het normbedrag van €3,35 per maaltijd. Dit kan je tot de loon van de werknemer verrekenen, maar dit kan ook als eindheffingsloon in de vrije ruimte worden ondergebracht. Oftewel heel veel voordeel!
Met de voetjes van de vloer!
Heb jij al wel eens een themafeest georganiseerd? Dan weet jij wellicht hoe leuk het is! Themafeesten zorgen voor die extra touch, waardoor het nog onvergetelijker wordt. Samen zorgen wij ervoor dat het een feest wordt om heerlijk van na te genieten. Wij luisteren uiteraard naar al jouw wensen en daarom kunnen wij niet wachten om al jouw ideeën te horen.
Dit vonden andere mensen
Vol Lof!
Iedereen die ik vanaf de week daarna heb gesproken was vol lof over het feestje, daar doen we het voor dus volgend jaar weer als je het mij vraagt! Hartstikke bedankt voor de goede organisatie en tot de volgende keer.
Super geslaagd!
Ik kreeg snelle en enthousiaste hulp op zoek naar een leuke activiteit. Na het invullen van het contactformulier had ik jullie dezelfde dag nog aan de lijn. Het was super geslaagd. Goed geregeld, dankjewel!
Zeer geslaagd feest!
‘Het was een zeer geslaagd feest, wij hebben eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord 😊
Van veel collega’s gehoord dat ze ontzettend hebben genoten van alles, het leuke spel, het heerlijke eten en de gezellige aankleding van de ruimte ook.’
Geweldig team!
Enorm compliment hoe jullie alles hebben opgezet die dag! Echt een top team!