vraag vrijblijvend een offerte aan of geef ons een belletje
Locatie
Met dit themafeest komen we naar jou toe! We faciliteren namelijk op elke gewenste locatie. Ook kun je gebruik maken van 1 van onze partnerlocaties. Laat je voorkeur aan ons weten!
Ervaar een onvergetelijke karaoke avond en ontdek jouw zangkunsten!
Haal je microfoon en je dansschoenen uit de kast voor het tofste feest van het jaar! Laat je stem horen en betreed het podium voor het Karaoke Feest. Met zingende collega’s, swingende gasten en de beste hits van alle tijden, creëer je binnen een paar seconden een onvergetelijke karaoke-ervaring. Geniet van heerlijke hapjes en drankjes terwijl je de sterren van de hemel zingt. Voeg wat actie toe aan je feest met lip-sync battles en groepsduetten! We hebben genoeg ideeën en opties! Neem vrijblijvend contact op om kennis te maken en wie weet helpen wij jou straks om jouw ideale Karaoke Feest neer te zetten.
We arriveren ruim op tijd op de locatie om alles klaar te zetten voor het leukste feest van het jaar.
16:00 - Ontvangst
De ruimte is volledig omgetoverd en alles staat klaar om er een onvergetelijke avond van te maken. Gasten komen binnen in feestelijke outfits en worden verwelkomd met een drankje naar keuze. Wie o wie pakt als eerste de microfoon? Het is tijd om alle liedjes mee te zingen!
16:30 - Zangwedstrijd!
Of je nou goed kunt zingen of niet, iedereen doet mee! Van solo’s tot duetten, alles staat klaar voor een karaoke battle. Daag je collega’s uit en laat de muzikale strijd beginnen. Een professionele karaoke host staat klaar om de avond in goede banen te leiden.
18:00 - Diner
Tussen het zingen door is het tijd om te eten! Smul van heerlijke lekkernijen, hartige snacks en heerlijke drankjes, om weer op kracht te komen voor de volgende ronde van zangplezier
20:00 - Feest
De dansvloer is geopend en de karaoke hits blijven komen. Laat je beste dansmoves zien terwijl je meezingt met je favoriete liedjes. Het dak gaat eraf tijdens dit spetterende Karaoke Feest. Je leert je collega’s op een andere manier kennen, fantastisch!
22:30 - Afsluiting
Heb jij alle hoge noten gehaald? Gedanst en gelachen tot de laatste uurtjes? Dan was het zeker een geslaagde avond! De muziek stopt en het is tijd om afscheid te nemen, maar de herinneringen aan dit geweldige Karaokefeest blijft nog lang hangen.
23:00 - Afbouw
De afbouw van het feest wordt laat in de avond gedaan, terwijl iedereen voldaan naar huis gaat met een lach op het gezicht. In sommige gevallen wordt de afbouw de volgende dag gedaan
Kan jij niet wachten op jullie eigen Karaoke Feest op locatie? Wij ook niet op die van jullie! Vraag een offerte aan voor meer informatie.
FAQ
Wij nemen alles uit handen waar jij niet mee bezig wilt zijn. Van het samenstellen van uitnodigingen tot het verzorgen van de laatste muziek, en het regelen van de catering tot het verzorgen van het entertainment. Bij ons kun je terecht voor alles: De aankleding, opbouw, invulling en afbouw van jou Karaoke Feest. We hebben een uitgebreid netwerk van samenwerking met professionele cateraars, ervaren cocktailshakers, barmedewerkers, DJ’s, bands, entertainers en decorbouwers. Noem het maar op! Daarnaast kunnen we jou Karaoke Feest ook combineren met een spelshow of workshop. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Heb jij twijfels over jouw eigen locatie? Geen zorgen! We kunnen altijd bij je langskomen om de ruimte te bekijken en je een beter beeld te geven van de mogelijkheden. Bang dat er te weinig ruimte is? No problemo! Dan nemen wij onze grote tent mee waardoor we het deels buiten kunnen organiseren. Mocht je nog geen locatie in gedachte hebben, dan hebben wij genoeg samenwerkingen met locaties door het hele land. Zo weet je zeker dat wij een passende plek gaan vinden voor jou Karaoke Feest.
Naast het feit dat je geen kosten voor een locatie hoeft te betalen biedt het je ook belastingvoordelen. Door de WKR betaal je geen belasting op consumpties én legt het geen beslag op de beschikbare ruimte. Daarnaast geldt er voor maaltijden nog het normbedrag van €3,35 per maaltijd. Dit kan je tot het loon van de werknemer verrekenen, maar dit kan ook als eindheffingsloon in de vrije ruimte worden ondergebracht. Oftewel heel veel voordeel!
Bij ons kun je kiezen uit drie drankenarrangementen om jouw karaokefeest tot een succes te leiden: standaard, uitgebreid en luxe.
Het standaard arrangement bevat alles wat je nodig hebt voor een geweldige avond:
Bier/ 0.0% bier
Rode en witte wijn
Frisdranken en jus d’orange
Wil jij wat meer variatie? Dan is ons uitgebreide drankenarrangement misschien iets voor jou. Hierbij voegen we sterke dranken zoals wodka en bacardi toe, samen met een selectie aan speciaalbieren.
Voor de liefhebbers bieden we het luxe arrangement aan. Naast de dranken uit het uitgebreide arrangement worden hier ook diverse cocktails geserveerd, waaronder gin-tonics, cosmopolitans en dark & stormy’s.
Heb jij speciale verzoeken voor jouw feest? Laat het ons weten, we denken graag met je mee en passen het arrangement aan naar jouw wensen.
Absoluut! Voor elk karaokefeest hebben wij de perfecte cateringsopties die je kunt boeken. Of je nu borrelschalen wilt neerzetten, heerlijke amuses of een chique diner wilt serveren, alles is mogelijk! Bespreek je wensen met ons en we kiezen samen met jou de beste opties.
Zeker weten! Hoe jij jouw Karaoke Feest ook voor je ziet wij passen ons aan naar jouw wensen. Elk feest is uniek en dat maakt ons werk juist zo leuk! Wij staan open voor jouw wensen en willen niets liever dan dat jouw event perfect is. Bij LeisureTeam vinden we het fantastisch om iets bijzonders te creëren dat helemaal op maat gemaakt is voor jou. Aarzel niet om contact op te nemen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Jouw persoonlijke partymanager zal een aantal stappen doorlopen bij het organiseren van het Karaoke Feest:
1. Je vraagt een vrijblijvende offerte aan.
2. Er vindt een kennismakingsgesprek plaats, zodat we elkaar goed leren kennen.
3. Nadat we alle wensen hebben besproken, komen wij met een voorstel op maat. Dit bevat een eventplan en een prijsindicatie.
4. Krijgen wij een GO? Dan starten wij direct met de voorbereidingen! Uiteraard geven wij jou gedurende het proces regelmatig updates.
5. Je ontvangt tijdig van ons een draaiboek met alle details van het feest.
6. De dag van jouw ideale Karaoke Feest is aangebroken. Jouw persoonlijke partymanager ziet erop toe dat alles volgens plan verloopt. Wij hebben er zin in, jij ook?!
Dit regelen wij voor jouw Karaoke Feest op locatie!
Themafeesten brengen altijd een fantastische sfeer met zich mee. Iedereen verkleed en genietend van bijpassende hapjes en drankjes. Als experts in het organiseren van evenementen, weten wij als geen ander hoe we een fantastisch Karaoke Feest op locatie kunnen neerzetten. Met onze ervaring hebben we de leukste ideeën en is vrijwel alles mogelijk! We zijn ervan overtuigd dat we samen een onvergetelijke Karaoke Feest gaan organiseren. Ons Karaoke Feest pakket bestaat uit:
Bovenstaand pakket is dus altijd inclusief dranken en personeel! De kosten per persoon hangen af van je groepsgrootte en overige wensen. Voorbeeld: bij 100 personen is dit pakket €44,50 excl. BTW p.p. Wil je kosten besparen? Zet dan je eigen tap talent in!
Maak jouw feest helemaal compleet met onze extra mogelijkheden:
Licht- en geluidsinstallatie incl. DJ, entertainment of live jazz band
Weten waar jouw Karaoke Feest op uitkomt? Vraag een offerte aan of geef ons een belletje en dan maken wij een berekening op basis van jouw groepsgrootte en wensen. Hebben we al gezegd dat alles vrijblijvend is?
Dit vonden andere mensen
Ivar
Valtech
Vol Lof!
Iedereen die ik vanaf de week daarna heb gesproken was vol lof over het feestje, daar doen we het voor dus volgend jaar weer als je het mij vraagt! Hartstikke bedankt voor de goede organisatie en tot de volgende keer.
Johan
Prorail
Geweldig team!
Enorm compliment hoe jullie alles hebben opgezet die dag! Echt een top team!
Marieke
Scildon
Zeer geslaagd feest!
‘Het was een zeer geslaagd feest, wij hebben eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord 😊
Van veel collega’s gehoord dat ze ontzettend hebben genoten van alles, het leuke spel, het heerlijke eten en de gezellige aankleding van de ruimte ook.’
Marieke
Rabobank
Super geslaagd!
Ik kreeg snelle en enthousiaste hulp op zoek naar een leuke activiteit. Na het invullen van het contactformulier had ik jullie dezelfde dag nog aan de lijn. Het was super geslaagd. Goed geregeld, dankjewel!
Peter
Prometheus
Complimenten!!
Ik hoor van verschillende collega’s dat het een mooi en verzorgd black & gold feest was. Complimenten voor jullie! Nog bedankt voor je inzet en wellicht tot een volgende keer!