vraag vrijblijvend een offerte aan of geef ons een belletje
Locatie
Met dit themafeest komen we naar jou toe! We faciliteren namelijk op elke gewenste locatie. Ook kun je gebruik maken van 1 van onze partnerlocaties. Laat je voorkeur aan ons weten!
Pure klasse met het Gemaskerd Feest op locatie!
Een rode loper. Daiquiris en negronis. Een walking dinner met culinaire amuses. Een mysterieuze goochelaar die je collega’s verbaast met magie. Burlesque danseressen die je ontvangen bij de deur. Live muziek en genoeg aankleding om je de hele avond te laten vergeten dat je eigenlijk gewoon in Nederland bent. Steek jouw volgende bedrijfsfeest in een chique jaquet en organiseer een gemaskerd bal!
Met de juiste aankleding en decoratie maak je jouw Gemaskerd Feest compleet. Wij komen tijdig voor het feest en zorgen voor een ruimte vol elegantie en mystiek.
17:00 - Ontvangst
De gasten worden ontvangen met een glas bubbels.
17:30 - Goochelaar
De goochelaar zorgt gelijk voor een goed begin van de avond. Hij haalt alles uit de kast om iedereen te verbazen met zijn trukendoos.
17:00 - Feest
De liveband begint de spelen en de saxofonist steelt de show. De Burlesque danseressen maken het feestje compleet en iedereen stapt de dansvloer op.
19:00 - Chique diner
Tijdens het gemaskerd feest kun je de gasten voorzien van een chique diner. Geniet samen van de culinaire gerechten en breng daarna een bezoek aan de cocktailbar.
22:30 - Afsluiting
De live band speelt hun laatste nummer en je bedankt alle gasten voor de fijne avond. Iedereen verlaat de ruimte in hun prachtige outfit.
23:00 - Afbouw
De afbouw wordt 's avonds laat gedaan en in sommige gevallen de volgende dag.
Kan jij niet wachten op jullie eigen Gemaskerd Feest op locatie. Wij ook niet op die van jullie! Vraag een offerte aan voor meer informatie.
FAQ
Wij nemen alles uit handen waar jij niet mee bezig wilt zijn. Van enthousiaste uitnodigingen tot de laatste afzakkertjes en van de catering tot het entertainment. Bij ons kun je terecht voor de aankleding, opbouw, invulling en afbouw van jouw themafeest. Wij hebben een flink aanbod van samenwerkingen met cateraars, cocktailshakers, barmedewerkers, DJ’s, bands, entertainers, decorbouwers. Noem het maar op! Ook kunnen we jouw feest combineren met een workshop masker schilderen of een spelshow. De opties zijn eindeloos!
Twijfels over jouw locatie? Geen zorgen! Wij kunnen altijd langskomen om de ruimte te bekijken en je een beter beeld te geven van de mogelijkheden. Bang dat er te weinig ruimte is? No problemo! Dan zorgen we ervoor dat we het deels buiten kunnen organiseren in een gave tent. Heb je geen locatie op het oog? Geen paniek! Wij hebben samenwerkingen met locaties door het hele land en kunnen ook voor jouw feest een passende plek vinden.
Naast het feit dat je geen kosten voor een locatie hoeft te betalen bied het je ook belastingvoordelen. Door de WKR betaal je geen belasting op consumpties én legt het geen beslag op de beschikbare vrije ruimte. Daarnaast geldt er voor maaltijden nog het normbedrag van €3,35 per maaltijd. Dit kan je tot de loon van de werknemer verrekenen, maar dit kan ook als eindheffingsloon in de vrije ruimte worden ondergebracht. Oftewel heel veel voordeel!
Bij ons heb je de keuze uit drie drankenarrangementen; standaard, uitgebreid en luxe.
Het standaard arrangement bestaat uit alles wat je nodig hebt voor een prima feestje:
– bier / 0.0% bier
– rode en witte wijn
– frisdranken en jus d’orange
Liever iets meer keuze? Bij het uitgebreide drankenarrangement komen daar de sterke dranken zoals wodka en bacardi en verschillende speciaalbieren bij.
Komen er gasten die van cocktails houden? Het luxe arrangement voegt aan het uitgebreide arrangement een aantal cocktails toe zoals gin tonics, cosmopolitans en dark & stormys.
Heb je andere wensen voor jouw feest? Aarzel niet om ze te bespreken.
Uiteraard! Voor ieder themafeest hebben wij passende cateringsopties die je kunt boeken. Of je nu laagdrempelige borrelschalen wilt neerzetten, amuses op zilveren schalen wilt laten serveren of wat chefkoks in hun element wilt hebben staan – we’ve got you! Bespreek je wensen met ons en we kiezen samen met jou de beste opties.
Natuurlijk! Hoe jij je themafeest ook wilt invullen, wij zijn flexibel. Elk feest is anders en dat maakt ons werk juist zo leuk! Wij staan open voor jouw wensen en willen niets liever dan dat jouw event perfect is. Bij LeisureTeam vinden we het juist gaaf om als we iets unieks kunnen neerzetten. Goed georganiseerd en geheel op maat, daar gaan we voor. Aarzel niet om contact op te nemen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Jouw persoonlijke partymanager zal een aantal stappen doorlopen bij het organiseren van het Gemaskerd Feest op locatie:
1. Je vraagt een vrijblijvende offerte aan.
2. Er vindt een kennismakingsgesprek plaats, zodat we elkaar goed leren kennen.
3. Nadat we alle wensen hebben besproken, komen wij met een voorstel op maat. Dit bevat een eventplan en een prijsindicatie.
4. Krijgen wij een GO? Dan starten wij direct met de voorbereidingen! Uiteraard geven wij jou gedurende het proces regelmatig updates.
5. Je ontvangt tijdig van ons een draaiboek met alle details van het feest.
6. De dag van jouw mysterieuze masquerade is aangebroken. Jouw persoonlijke partymanager ziet erop toe dat alles volgens plan verloopt. Wij hebben er zin in, jij ook?!
Dit regelen wij voor jouw Gemaskerd Feest!
Een magisch avontuur voor jou en je collega’s in een wereld vol met elegantie en mystiek. Dat is precies wat je kunt verwachten als je de organisatie van een masquerade aan ons overlaat. Niet weten wie er achter een masker schuilt is een uitgelezen kans om collega’s op een andere manier te leren kennen. Bovendien is een masquerade het perfecte excuus om je eindelijk in een extravagante outfit te kleden. Een chiquer themafeest bestaat niet!
Wil jij ook een Gemaskerd Feest organiseren voor jouw medewerkers, maar raak je de draad kwijt bij de organisatie? Geen zorgen, die nemen wij namelijk met liefde volledig uit handen. Wij regelen alles wat nodig is en het kan zo gek als je zelf wilt. Laat jezelf alvast inspireren door een kijkje te nemen naar onze extra mogelijkheden hieronder. Het enige waar jij je zorgen over hoeft te maken is welk Venetiaans masker het beste bij je outfit past.
Chique versiering (zwarte, gouden en witte ballonnen en slingers, verenboeketten, gouden gordijnen)
Sfeerverlichting
Bar inclusief glaswerk
Standaard drankenarrangement (3 uur)
Benodigde statafels met rokken, eettafels, stoelen
Bovenstaand pakket is dus altijd inclusief dranken en personeel! De kosten per persoon hangen af van je groepsgrootte en overige wensen. Voorbeeld: bij 100 personen is dit pakket €44,50 excl. BTW p.p. Kosten besparen? Zet jullie eigen tap talent in!
Maak jouw feest helemaal compleet met:
Passende fotohoek + fotograaf
Live band
Saxofonist
Goochelaar met de meest indrukwekkende trucs
Burlesque danseressen
Chique diner
Cocktailbar
Weten waar jouw ideale feest op uitkomt? Vraag een offerte aan of geef ons een belletje en dan maken wij een berekening op basis van jouw groepsgrootte en wensen. Hebben we al gezegd dat alles vrijblijvend is? 😉
Dit vonden andere mensen
Ivar
Valtech
Vol Lof!
Iedereen die ik vanaf de week daarna heb gesproken was vol lof over het feestje, daar doen we het voor dus volgend jaar weer als je het mij vraagt! Hartstikke bedankt voor de goede organisatie en tot de volgende keer.
Marieke
Rabobank
Super geslaagd!
Ik kreeg snelle en enthousiaste hulp op zoek naar een leuke activiteit. Na het invullen van het contactformulier had ik jullie dezelfde dag nog aan de lijn. Het was super geslaagd. Goed geregeld, dankjewel!
Marieke
Scildon
Zeer geslaagd feest!
‘Het was een zeer geslaagd feest, wij hebben eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord 😊
Van veel collega’s gehoord dat ze ontzettend hebben genoten van alles, het leuke spel, het heerlijke eten en de gezellige aankleding van de ruimte ook.’
Johan
Prorail
Geweldig team!
Enorm compliment hoe jullie alles hebben opgezet die dag! Echt een top team!
Peter
Prometheus
Complimenten!!
Ik hoor van verschillende collega’s dat het een mooi en verzorgd black & gold feest was. Complimenten voor jullie! Nog bedankt voor je inzet en wellicht tot een volgende keer!