vraag vrijblijvend een offerte aan of geef ons een belletje
Locatie
Met een Roaring Twenties Party komen we naar jou toe! We faciliteren namelijk op elke gewenste locatie. Ook kun je gebruik maken van 1 van onze partnerlocaties. Laat je voorkeur aan ons weten!
Klaar voor een Roaring Twenties Party op locatie?
Beleef met jouw bedrijfsuitje the roaring 20’s; een tijdperk waar uitbundig gevierd werd dat het goed ging. Jongeren wilden maar één ding; dansen en feesten op luxe feestjes met live jazzmuziek. En dat is precies de vibe die wij gaan neerzetten in onze Roaring Twenties Party! Denk aan swingende (live)muziek en prachtige outfits! Laat de heren shinen in hun mooiste pak en de vrouwen in prachtige flapper jurken. Een themafeest vol bolhoedjes, parelkettingen en boas, en gasten die de charleston dansen. Bovendien maakt onze stijlvolle decoratie het plaatje compleet.
We gaan samen terug naar the roaring twenties! Daarvoor moeten we eerst de ruimte omtoveren met ballonnen, slingers, veren en nog veel meer.
17:00 - Ontvangst
Inmiddels is de locatie volledig in The Great Gatsby stijl. De eerste gasten komen binnen strak in het pak of in een flapper-dress. Zij worden ontvangen met een heerlijk drankje!
18:00 - Walking dinner
Het feest wordt officieel geopend en een walking dinner wordt geserveerd. Dit is dé perfecte gelegenheid om veel collega's te spreken. Tegelijkertijd genieten jullie van de lekkere gerechten.
20:00 - Naar de dansvloer!
De walking dinner komt langzaam aan zijn einde. Tijd om de dansvloer op te gaan en te swingen in jouw prachtige outfit.
20:30 - Cocktailbar
Na een poosje op de dansvloer te hebben gestaan is het hét moment om een bezoekje te brengen aan de cocktailbar. Proost met zijn allen op een mooie avond!
21:30 - Casinotafels
Is het tijd voor iets anders? Sluit dan aan bij de verschillende casinotafels - wie weet is het jouw lucky night!
23:00 - Afbouw
Na een fabulous avond wordt de muziek stilgelegd en het publiek bedankt voor de mooie avond. De afbouw wordt vaak gelijk 's avonds gedaan of de volgende ochtend.
Kan jij niet wachten op jullie eigen Roaring Twenties Party op locatie? Vraag een offerte aan voor meer informatie.
FAQ
Wij nemen alles uit handen waar jij niet mee bezig wilt zijn. Van enthousiaste uitnodigingen tot de laatste afzakkertjes en van de catering tot het entertainment. Bij ons kun je terecht voor de aankleding, opbouw, invulling en afbouw van jouw themafeest. Wij hebben een flink aanbod van samenwerkingen met cateraars, cocktailshakers, barmedewerkers, DJ’s, bands, entertainers, decorbouwers. Noem het maar op! Ook kunnen we jouw feest combineren met een workshop of een spelshow. De opties zijn eindeloos!
Twijfels over jouw locatie? Geen zorgen! Wij kunnen altijd langskomen om de ruimte te bekijken en je een beter beeld te geven van de mogelijkheden. Bang dat er te weinig ruimte is? No problemo! Dan zorgen we ervoor dat we het deels buiten kunnen organiseren in een gave tent. Heb je geen locatie op het oog? Geen paniek! Wij hebben samenwerkingen met locaties door het hele land en kunnen ook voor jouw feest een passende plek vinden.
Naast het feit dat je geen kosten voor een locatie hoeft te betalen bied het je ook belastingvoordelen. Door de WKR betaal je geen belasting op consumpties én legt het geen beslag op de beschikbare vrije ruimte. Daarnaast geldt er voor maaltijden nog het normbedrag van €3,35 per maaltijd. Dit kan je tot de loon van de werknemer verrekenen, maar dit kan ook als eindheffingsloon in de vrije ruimte worden ondergebracht. Oftewel heel veel voordeel!
Bij ons heb je de keuze uit drie drankenarrangementen; standaard, uitgebreid en luxe.
Het standaard arrangement bestaat uit alles wat je nodig hebt voor een prima feestje:
– bier / 0.0% bier
– rode en witte wijn
– frisdranken en jus d’orange
Liever iets meer keuze? Bij het uitgebreide drankenarrangement komen daar de sterke dranken zoals wodka en bacardi en verschillende speciaalbieren bij.
Komen er gasten die van cocktails houden? Het luxe arrangement voegt aan het uitgebreide arrangement een aantal cocktails toe zoals gin tonics, cosmopolitans en dark & stormys.
Heb je andere wensen voor jouw feest? Aarzel niet om ze te bespreken.
Uiteraard! Voor ieder themafeest hebben wij passende cateringsopties die je kunt boeken. Of je nu laagdrempelige borrelschalen wilt neerzetten, amuses op zilveren schalen wilt laten serveren of wat BBQkoningen in hun element wilt hebben staan – we’ve got you! Bespreek je wensen met ons en we kiezen samen met jou de beste opties.
Natuurlijk! Hoe jij je themafeest ook wilt invullen, wij zijn flexibel. Elk feest is anders en dat maakt ons werk juist zo leuk! Wij staan open voor jouw wensen en willen niets liever dan dat jouw event perfect is. Bij LeisureTeam vinden we het juist gaaf om als we iets unieks kunnen neerzetten. Goed georganiseerd en geheel op maat, daar gaan we voor. Aarzel niet om contact op te nemen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Jouw persoonlijke partymanager zal een aantal stappen doorlopen bij het organiseren van een Roaring Twenties Party op locatie:
1. Je vraagt een vrijblijvende offerte aan.
2. Er vindt een kennismakingsgesprek plaats, zodat we elkaar goed leren kennen.
3. Nadat we alle wensen hebben besproken, komen wij met een voorstel op maat. Dit bevat een eventplan en een prijsindicatie.
4. Krijgen wij een GO? Dan starten wij direct met de voorbereidingen! Uiteraard geven wij jou gedurende het proces regelmatig updates.
5. Je ontvangt tijdig van ons een draaiboek met alle details van het feest.
6. De dag van jouw onvergetelijke Roaring Twenties Party is aangebroken. Jouw persoonlijke partymanager ziet erop toe dat alles volgens plan verloopt. Wij hebben er zin in, jij ook?!
Dit regelen wij voor jouw Roaring Twenties Party op locatie!
Wij gaan graag met jou aan tafel zitten om jouw Roaring Twenties Party tot in detail uit te werken. Laat al jouw ideeën maar horen want ons is niks te gek! De organisatorische taken nemen wij graag van jou over zodat jij zelf ook kunt swingen op de dansvloer. Denk hierbij aan de entertainment, catering, licht en geluid, aankleding en het afbouwen. Ben jij ervan overtuigd dat wij samen jouw 20’s themafeest kunnen neerzetten? Laat het ons weten!
Roaring Twenties versiering (veren, gouden en zwarte ballonnen en slingers)
Sfeerverlichting
Bar inclusief glaswerk
Standaard drankenarrangement (3 uur)
Benodigde statafels met rokken, eettafels, stoelen
Bovenstaand pakket is dus altijd inclusief dranken en personeel! De kosten p.p. hangen af van je groepsgrootte en overige wensen. Voorbeeld: bij 100 personen is dit pakket €44,50 excl. BTW p.p. Kosten besparen? Zet jullie eigen tap talent in!
Maak jouw feest helemaal compleet met:
Licht- en geluidsapparatuur inclusief DJ
Toepasselijke fotohoek + fotograaf
Casino tafels
Cocktailbar
Rode loper
Limousine
Walking dinner
Weten waar jouw ideale feest op uitkomt? Vraag een offerte aan of geef ons een belletje en dan maken wij een berekening op basis van jouw groepsgrootte en wensen. Hebben we al gezegd dat alles vrijblijvend is? 😉
Dit vonden andere mensen
Ivar
Valtech
Vol Lof!
Iedereen die ik vanaf de week daarna heb gesproken was vol lof over het feestje, daar doen we het voor dus volgend jaar weer als je het mij vraagt! Hartstikke bedankt voor de goede organisatie en tot de volgende keer.
Marieke
Rabobank
Super geslaagd!
Ik kreeg snelle en enthousiaste hulp op zoek naar een leuke activiteit. Na het invullen van het contactformulier had ik jullie dezelfde dag nog aan de lijn. Het was super geslaagd. Goed geregeld, dankjewel!
Marieke
Scildon
Zeer geslaagd feest!
‘Het was een zeer geslaagd feest, wij hebben eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord 😊
Van veel collega’s gehoord dat ze ontzettend hebben genoten van alles, het leuke spel, het heerlijke eten en de gezellige aankleding van de ruimte ook.’
Johan
Prorail
Geweldig team!
Enorm compliment hoe jullie alles hebben opgezet die dag! Echt een top team!
Peter
Prometheus
Complimenten!!
Ik hoor van verschillende collega’s dat het een mooi en verzorgd black & gold feest was. Complimenten voor jullie! Nog bedankt voor je inzet en wellicht tot een volgende keer!