Met dit themafeest komen we naar jou toe! We faciliteren namelijk op elke gewenste locatie. Ook kun je gebruik maken van 1 van onze partnerlocaties. Laat je voorkeur aan ons weten!
Groepsgrootte | 20 tot 1000 |
---|---|
Tijdsduur | 3 tot 6 uur |
Tropical party pakket huren | vanaf €15,- excl. BTW p.p. |
Kosten extra opties | vraag vrijblijvend een offerte aan of geef ons een belletje |
Met dit themafeest komen we naar jou toe! We faciliteren namelijk op elke gewenste locatie. Ook kun je gebruik maken van 1 van onze partnerlocaties. Laat je voorkeur aan ons weten!
Altijd al met je organisatie richting de zon willen vertrekken maar toch te weinig budget daarvoor? Haal dan de juiste decoratie in huis om een echt tropisch themafeest organiseren! Je voeten in het zand, een tiki-cocktail in je hand en dansmuziek op de achtergrond. Waan je even op een Caribisch eiland met een Tropical Party; het zonnigste themafeest wat je kunt bedenken!
Opbouw | We raden je aan ruim van te voren alles te versieren. |
---|---|
Ontvangst | Door o.a. de palmbomen en bloemenkransen hebben jouw gasten al direct het gevoel van vakantie. Geniet van een hapje en drankje. |
(optioneel) Salsa workshop | Daag je collega's gelijk uit met een salsa workshop! Die dansmoves kunnen ze later op de dag goed gebruiken. |
(optioneel) Barbecue | Bij het zomerse gevoel is het natuurlijk heerlijk om te gaan barbecueën. Wij zorgen voor het beste vlees, stokbrood en lekkere salades. |
Feest | De tikibar staat gereed en de gasten zijn er klaar voor. De muziek gaat aan, cocktails worden geshaket en de heupjes gaan los. Een heerlijk zonnig feest met al jouw collega's! |
Afbouw | De afbouw kan 's avonds laat gedaan worden of de volgende dag. |
Kan jij niet wachten om jouw eigen Tropical Party te organiseren? Vraag een offerte aan voor meer informatie.
Dat kan! Naast het verhuren van decoratie en benodigde spullen organiseren we namelijk ook volledige feesten. Interesse? Neem dan even een kijkje op deze pagina:
Wij nemen alles uit handen waar jij niet mee bezig wilt zijn. Van enthousiaste uitnodigingen tot de laatste afzakkertjes en van de catering tot het entertainment. Bij ons kun je terecht voor de aankleding, opbouw, invulling en afbouw van jouw themafeest. Wij hebben een flink aanbod van samenwerkingen met cateraars, cocktailshakers, barmedewerkers, DJ’s, bands, entertainers, decorbouwers. Noem het maar op! Ook kunnen we jouw feest combineren met een workshop of een spelshow. De opties zijn eindeloos!
Twijfels over jouw locatie? Geen zorgen! Wij kunnen altijd langskomen om de ruimte te bekijken en je een beter beeld te geven van de mogelijkheden. Bang dat er te weinig ruimte is? No problemo! Dan zorgen we ervoor dat we het deels buiten kunnen organiseren in een gave tent. Heb je geen locatie op het oog? Geen paniek! Wij hebben samenwerkingen met locaties door het hele land en kunnen ook voor jouw feest een passende plek vinden.
Naast het feit dat je geen kosten voor een locatie hoeft te betalen bied het je ook belastingvoordelen. Door de WKR betaal je geen belasting op consumpties én legt het geen beslag op de beschikbare vrije ruimte. Daarnaast geldt er voor maaltijden nog het normbedrag van €3,35 per maaltijd. Dit kan je tot de loon van de werknemer verrekenen, maar dit kan ook als eindheffingsloon in de vrije ruimte worden ondergebracht. Oftewel heel veel voordeel!
Bij ons heb je de keuze uit drie drankenarrangementen; standaard, uitgebreid en luxe.
Het standaard arrangement bestaat uit alles wat je nodig hebt voor een prima feestje:
– bier / 0.0% bier
– rode en witte wijn
– frisdranken en jus d’orange
Liever iets meer keuze? Bij het uitgebreide drankenarrangement komen daar de sterke dranken zoals wodka en bacardi en verschillende speciaalbieren bij.
Komen er gasten die van cocktails houden? Het luxe arrangement voegt aan het uitgebreide arrangement een aantal cocktails toe zoals gin tonics, cosmopolitans en dark & stormys.
Heb je andere wensen voor jouw feest? Aarzel niet om ze te bespreken.
Uiteraard! Voor ieder themafeest hebben wij passende cateringsopties die je kunt boeken. Of je nu laagdrempelige borrelschalen wilt neerzetten, amuses op zilveren schalen wilt laten serveren of wat BBQkoningen in hun element wilt hebben staan – we’ve got you! Bespreek je wensen met ons en we kiezen samen met jou de beste opties.
Natuurlijk! Hoe jij je themafeest ook wilt invullen, wij zijn flexibel. Elk feest is anders en dat maakt ons werk juist zo leuk! Wij staan open voor jouw wensen en willen niets liever dan dat jouw event perfect is. Bij LeisureTeam vinden we het juist gaaf om als we iets unieks kunnen neerzetten. Goed georganiseerd en geheel op maat, daar gaan we voor. Aarzel niet om contact op te nemen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Jouw persoonlijke partymanager zal een aantal stappen doorlopen bij het organiseren van het tropische themafeest op locatie
1. Je vraagt een vrijblijvende offerte aan.
2. Er vindt een kennismakingsgesprek plaats, zodat we elkaar goed leren kennen.
3. Nadat we alle wensen hebben besproken, komen wij met een voorstel op maat. Dit bevat een eventplan en een prijsindicatie.
4. Krijgen wij een GO? Dan starten wij direct met de voorbereidingen! Uiteraard geven wij jou gedurende het proces regelmatig updates.
5. Je ontvangt tijdig van ons een draaiboek met alle details van het feest.
6. De dag van jouw ideale Tropical Party is aangebroken. Jouw persoonlijke partymanager ziet erop toe dat alles volgens plan verloopt. Wij hebben er zin in, jij ook?!
Jouw feest locatie omtoveren naar de perfecte Tropical Party omgeving. Een rieten tiki-bar waar je de lekkerste drankjes serveert in kokosnoten. Sambamuziek op de achtergrond tijdens een limbo-wedstrijd. Een ruimte versierd met palmbomen, strandstoelen en surfplanken. Met onze Tropical Party decoratie is het pas écht een geslaagd feest. Benieuwd naar alle mogelijkheden? Vraag vrijblijvend informatie aan en doe hieronder alvast inspiratie op.
Ons Tropical Party pakket bestaat uit:
De kosten p.p. hangen af van je groepsgrootte en overige wensen. Voorbeeld: bij 100 personen is bovenstaand pakket €15 excl. BTW p.p.
Maak jouw feest helemaal compleet met:
Zorg jij samen met je gasten voor tropische outfits om het feest compleet te maken?
Ivar
Valtech
Iedereen die ik vanaf de week daarna heb gesproken was vol lof over het feestje, daar doen we het voor dus volgend jaar weer als je het mij vraagt! Hartstikke bedankt voor de goede organisatie en tot de volgende keer.
Johan
Prorail
Enorm compliment hoe jullie alles hebben opgezet die dag! Echt een top team!
Marieke
Scildon
‘Het was een zeer geslaagd feest, wij hebben eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord 😊
Van veel collega’s gehoord dat ze ontzettend hebben genoten van alles, het leuke spel, het heerlijke eten en de gezellige aankleding van de ruimte ook.’
Marieke
Rabobank
Ik kreeg snelle en enthousiaste hulp op zoek naar een leuke activiteit. Na het invullen van het contactformulier had ik jullie dezelfde dag nog aan de lijn. Het was super geslaagd. Goed geregeld, dankjewel!
Peter
Prometheus
Ik hoor van verschillende collega’s dat het een mooi en verzorgd black & gold feest was. Complimenten voor jullie! Nog bedankt voor je inzet en wellicht tot een volgende keer!
Voorkom dat je team uitgeblust raakt. Ontdek Well-being Leadership
SUP of kajak erop los in Arnhem!
Vallen en opstaan met bubblesoccer