Met dit themafeest komen we naar jou toe! We faciliteren namelijk op elke gewenste locatie. Ook kun je gebruik maken van 1 van onze partnerlocaties. Laat je voorkeur aan ons weten!
Groepsgrootte | 20 tot 1000 |
---|---|
Tijdsduur | 3 tot 6 uur |
Prijs per persoon | Vanaf €44,50,- excl. BTW p.p. |
Taal | Nederlands |
Met dit themafeest komen we naar jou toe! We faciliteren namelijk op elke gewenste locatie. Ook kun je gebruik maken van 1 van onze partnerlocaties. Laat je voorkeur aan ons weten!
Gezellig borrelen in de bar na een wintersportdag en dansen in je skipak op bekende meezingers samen met jouw collega’s; de après-ski! Op zichzelf al bijna reden genoeg om een skivakantie te boeken. Après-ski is dé plek waar gezelligheid geen tijd kent. Met verschillende schnapps, een oneindige tap met bier, meezingers voor jong en oud en tonnen gezelligheid kan dat eigenlijk ook niet anders. Gaan jij nou niet met jouw collega’s sneeuwvakantie, maar willen jullie wel meegenieten van een echt Apres ski feest? Dat kan! Met ski-muziek gedraaid door Herr Anton, een passende catering, jägermeister en flugel kunnen jij en jouw collega’s feesten alsof je in een berghut in de Alpen staat. Wij regelen de volledige organisatie en brengen het gezelligste feest gewoon naar jouw locatie. Benieuwd geworden? Vraag vrijblijvend een offerte aan.
Ik ben Julia, aangenaam! In 2020 heb ik de switch gemaakt van de horeca naar het organiseren van (online) bedrijfsuitjes. Dit is zo’n geslaagd avontuur geweest dat ik nu mede-oprichter ben van LeisureTeam. Zowel in de horeca als bij LeisureTeam ben ik goed in regelen en geniet ik het meest van mensen blij maken. Neem gerust contact met mij op, zodat we samen een onvergetelijk event of uitje kunnen organiseren.
13:00- Opbouw | Ben jij gek op de après-ski? Wij brengen het naar jullie toe. De ruimte wordt zo ingericht dat je direct het gevoel hebt dat je in Oostenrijk zit! |
---|---|
17:00- Ontvangst | Bij binnenkomst worden jij en jouw collega's verwelkomd met de leukste ski-muziek en staan de bierpullen al klaar! De sfeer zit er meteen goed in en het belooft een groots feest te worden. |
17:30- Spelletjes | Het feest begint met diverse spelletjes, zoals beerpong, bierpul, schuiven en spijkerbroek hangen. Daag jij je collega's uit? |
18:30- Foodtruck | De gasten kunnen naar eigen wens eten halen, want er staan gezellige foodtrucks |
20:00- Feesten | Natuurlijk wordt er flink gefeest tijdens de Après-ski party. DJ Herr Anton staat klaar om er een fantastisch feest van te maken. De hele avond zal hij de beste après-ski muziek draaien. |
22:30- Afsluiting | Helaas komt er aan elk feest een eind, ook aan dit mooie feest. Gelukkig zijn er genoeg foto's gemaakt, waar je heerlijk op terug kan kijken! |
23:00- Afbouwen | Als jullie nog aan het nagenieten zijn, zorgen wij ervoor dat alles netjes wordt opgeruimd. In sommige gevallen gebeurt dit zelfs de volgende dag. Zodat jij en je collega's zonder zorgen kunnen blijven genieten van de herinneringen van dit fantastische feest. |
Eenvoudig toch? Vraag een vrijblijvende offerte aan voor meer informatie en een prijsopgave.
Bij ons heb je drie drankenarrangementen; standaard, uitgebreid en luxe.
Het standaard arrangement bestaat uit de basics:
– bier/ o.o% bier
– rode en witte wijn
– frisdranken en jus d’ orange
Hebben jij en je collega’s liever meer keuze? Bij ons uitgebreide drankenarrangement voegen we daar de sterke dranken zoals wodka en bacardi aan toe met een assortiment aan speciaalbieren. Zo kun jij en je collega’s genieten van een breed scala aan drankjes om het feest compleet te maken.
Zijn er collega’s die van cocktails houden? Dan is het luxe arrangement iets voor jullie.
Heb je andere wensen voor jouw feest? Vraag dit gerust aan ons.
Wij zorgen ervoor dat jij en je collega’s nergens meer over hoeft na te denken. Van uitnodigingen, catering tot entertainment. Bij ons kun je terecht voor de volledige organisatie zodat jij en jouw collega’s kunnen genieten van het feest. We hebben een uitgebreid netwerk van samenwerkingen met cateraars, cocktailshakers, barmedewerkers, DJ’s, bands en ga zo maar door. Bovendien kan jouw feest gecombineerd worden met een workshop of spelshow. De mogelijkheden zijn eindeloos!
Geweldig! We luisteren graag naar je om er een gaaf apres ski feest met jouw collega’s van te maken. Geef er je eigen draai aan want uiteindelijk wordt het jouw feestje. Bij LeisureTeam vinden we het juist leuk als we iets unieks mogen neerzetten, niks is te gek! Aarzel vooral niet om contact op te nemen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Jouw persoonlijke eventmanager zal een aantal stappen doorlopen bij het organiseren van elk apres ski feest! De stappen zien er als volgt uit:
1. Je vraagt een vrijblijvende offerte aan. Vrijblijvende aanvraag:
2. Er vindt een kennismakingsgesprek plaats, hier bespreken we de wensen van jouw en je collega’s, de verschillende thema’s en de reden of doel van het après-ski feest. Kennismakingsgesprek: Tijdens dit kennismakingsgesprek leren we elkaar en jullie bedrijf graag beter kennen.
3. Nadat wij alle wensen met jullie besproken hebben, komen wij met een voorstel op maat. Dit bevat een evenplan en een prijsindicatie.
4. Geven jullie ons een GO? Dan gaan wij direct aan de slag met alle voorbereidingen. Jij en jouw collega’s krijgen regelmatig updates.
5. Je ontvangt een draaiboek van ons met alle details voor het feest.
6. De dag is aangebroken. Jouw partymanager zorgt ervoor dat alles volgens plan verloopt en dat jij met je collega’s kan genieten van deze dag. Wij hebben er zin in, jullie ook?
We denken graag met je mee van A tot Z. En dus ook over het samenstellen van de gastenlijst. Wil je alleen collega’s uitnodigen voor het versterken van de onderlinge relaties of mogen zij ook hun partner meenemen? Hoeveel mensen er uiteindelijk op het feest kunnen komen hangt voornamelijk af van de faciliteiten op de gekozen locatie. Overigens kunnen we natuurlijk ook de locatie selecteren naar aanleiding van het verwachte aantal personen.
Mocht je al een locatie op het oog hebben of wil je het apres ski feest op je eigen locatie faciliteren dan komen wij vooraf langs en geven we advies over het indelen van de ruimte én over de mogelijkheden van aantallen.
Naast het feit dat je geen kosten voor een externe locatie hoeft te betalen, biedt het ook belastingvoordelen. Dankzij de Werkkostenregeling (WKR) hoef je geen belasting te betalen op consumpties, en dit legt ook geen beslag op de beschikbare vrije ruimte. Bovendien geldt er voor maaltijden nog het normbedrag van €3,35 per maaltijd. Deze kosten kunnen worden verrekend met het loon van de werknemer, maar kunnen ook als eindheffingsloon in de vrije ruimte worden ondergebracht. Met andere woorden, je geniet van aanzienlijke voordelen!
Wij toveren jullie locatie om tot een apres ski feest! Versiering tot catering tot het leukste personeel, we regelen het allemaal. Is er geen ruimte binnen? Dan nemen wij een grote tent mee waar we echt een feestje kunnen bouwen!
Ons Après-ski pakket:
– Partymanager & onze enthousiaste event medewerker(s)
– Après-ski versiering (ski’s, decordoeken, nep sneeuw)
– Bar inclusief glaswerk en natuurlijk bierpullen!
– Standaard drankenarrangement (3 uur)
– Benodigde statafels met rokken, biertafels
Bovenstaand pakket is dus altijd inclusief dranken en personeel! De kosten p.p. hangen af van je groepsgrootte en overige wensen. Voorbeeld: bij 100 personen is dit pakket €44,50 excl. BTW p.p. Kosten besparen? Zet jullie eigen tap talent in!
Maak jouw feest helemaal compleet met:
– Licht- en geluidsapparatuur inclusief DJ Herr Anton
– Spellen zoals spijkerbroek hangen, bierpul schuiven, beerpong, spijkers slaan
– Bierproeverij
– Een polaroid photobooth voor de gasten
– Foodtruck
Weten waar jouw ideale feest op uitkomt? Vraag een offerte aan of geef ons een belletje en dan maken wij een berekening op basis van jouw groepsgrootte en wensen. Hebben we al gezegd dat alles vrijblijvend is? ?
Ivar
Valtech
Iedereen die ik vanaf de week daarna heb gesproken was vol lof over het feestje, daar doen we het voor dus volgend jaar weer als je het mij vraagt! Hartstikke bedankt voor de goede organisatie en tot de volgende keer.
Marieke
Rabobank
Ik kreeg snelle en enthousiaste hulp op zoek naar een leuke activiteit. Na het invullen van het contactformulier had ik jullie dezelfde dag nog aan de lijn. Het was super geslaagd. Goed geregeld, dankjewel!
Marieke
Scildon
‘Het was een zeer geslaagd feest, wij hebben eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord 😊
Van veel collega’s gehoord dat ze ontzettend hebben genoten van alles, het leuke spel, het heerlijke eten en de gezellige aankleding van de ruimte ook.’
Schilder je eigen unieke schilderij
Online teambuilding met de Crazy 44 game
CASINO PARTY